Ауді Центр Одеса Новини

Audi вже сьогодні формує світ завтрашнього дня. З прогресивними технологіями, пристрасною творчістю та новою філософією суспільства. Відкрийте для себе різноманітність наших моделей Audi.

  1. Новини
  2. Умови та правила обслуговування автомобілів на сервісному центрі Audi
07.10.2024
Новини сервісу

Умови та правила обслуговування автомобілів на сервісному центрі Audi

service

«Затверджено» Наказом ТОВ «3С ГРУПП» №26/23 від 30.12.2023р.

Дані правила надання послуг технічного обслуговування, ремонту автомобіля(ів) та продажу запасних частин, (надалі – «Пpaвилa») poзpoблeні на підставі Цивільного Кодексу України, Закону України «Про захист прав споживачів», Закону України «Про дорожній рух», Наказу Міністерства Інфраструктури України від 28.11.2014 №615 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», Наказу Міністерства промислової політики України від 29 грудня 2004 року N 721 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів» та Гарантійних зобов’язань Виробника Автомобілів Audi, «Seat» та «Cupra», мають правовий статус оферти на умовах договору приєднання і діють також за всіма усними або письмовими (електронними) договорами, як укладеними, так і такими, що будуть, або були укладені між Замовниками та Виконавцем в частині, що не суперечить окремому індивідуальному договору укладеному між Замовниками та Виконавцем.


Терміни, що використовуються у цих правилах
«Виконавець» - Дилерське підприємство по обслуговуванню автомобілів «Audi», «Seat» та «Cupra» - ТОВ «3С ГРУПП», що здійснює роботи по технічному обслуговуванню та ремонту цих автомобілів марок «Audi», «Seat» та «Cupra», продажу запасних частин та матеріалів (далі по тексту Виконавець або ДП або Сервісний центр)
“Замовник” – мається на увазі Клієнт сервісного центру (далі по тексту Клієнт або Замовник), який є власникомАвтомобіля, або його законним представником, або третьою особою, яка замовляє або має намір замовити послуги з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складників, систем. Інші терміни, у цих Правилах, вживаються у значеннях наведених у нормативно – правових актах, що регулюють дану сферу господарських відносин.


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Послуги з технічного обслуговування, ремонту автомобіля та продажу запасних частин (надалі – «Послуги»), надаються Виконавцем Замовникові на в порядку та умовах викладених у даних Правилах, Заявці, Наряд-Заказі, Договорі та додатках до нього, що укладені між Виконавцем і Замовником.
Для надання послуг, Виконавець має право вимагати у Замовника пред’явити: свідоцтво про реєстрацію автомобіля; у фізичної особи документ, що посвідчує особу (наприклад паспорт внутрішній або закордонний, посвідчення водія, тощо); щодо представника юридичної особи - довіреність, оформлену у встановленому законодавством порядку; довіреність від Власника (в разі необхідності). За згодою сторін, сторони надають одна одній іншу необхідну інформацію. Виконавець має право зняти копії з пред’явлених Замовником документів.
Підтвердження прийняття даних Правил Замовником, оформляється прийняттям до виконання
певного обов'язку Замовником (наприклад: підписання Заявки, Наряд-Заказу; передача авто на
обслуговування; оплатою послуг/деталей, згідно виставленого рахунку; наданням необхідних
документів, тощо), що явно свідчить про намір укласти договір про надання послуг технічного
обслуговування, ремонту автомобіля та поставки запасних частин (деталей).
Сторонам відомо і сторони надають свою згоду на запис телефонних або інших усних переговорів сторін, який може бути здійснено засобами аудіо і/або відеозапису, як з метою перевірки якості спілкування і обслуговування Клієнтів так із метою фіксації оферт (пропозицій) однієї сторони і акцептів (беззастережних відповідей на пропозиції) іншої сторони.


2. ПРИЙМАННЯ АВТОМОБІЛЯ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ.

При прийманні автомобіля на обслуговування (ремонт) оформлюється Заявка з переліком узгоджених робіт, запасних частин і матеріалів, їх вартістю, попередніми строками їх виконання. В Заявці відмічається комплектність даного автомобіля. Підпис Клієнта в заявці є підтвердженням його згоди з об’ємом та попередньою вартістю послуг/запасних частин та даними Правилами. При передачі Автомобіля на Сервісний центр Сторони складають Акт приймання-передачі автомобіля, що підтверджує факт передачі Замовником Виконавцю Автомобіля, фіксується його фізичний стан, наявні пошкодження, пробіг, кількість палива тощо. Разом з Автомобілем Замовник передає комплект ключів від автомобіля, Свідоцтво про право власності на автомобіль (технічний паспорт) та інші засоби необхідні Виконавцю для виконання робіт («секретки», пульт сигналізації тощо). Замовник зобов’язаний проінформовати Виконавця про додаткове обладнання та/або конструктивні зміни у ТЗ в порівнянні із заводськими параметрами/станом.
Виконавець забезпечує відповідне зберігання автомобіля на період надання послуг і збереження речей,
залишених в автомобілі та зазначених у складеному акті передання-прийняття. Виконавець не несе відповідальності за збереження речей, не зазначених в акті передання-прийняття авто. При прийманні автомобіля на ремонт додаткову сигналізацію, якщо така встановлена, Замовник має перевести в сервісний режим, або вимкнути. 
Виконавець не несе відповідальність за збереження автомобіля Замовника, у разі його пошкодження чи втрати в результаті: бойових дій, диверсій, ракетно-бомбових ударів, спричинених військовою агресією; пожежі, яка сталася внаслідок воєнних дій; вторгнення, ворожих дій іноземного противника, військових дій або військових операцій (незалежно від того, чи була оголошена війна чи ні), громадянських заворушень, військового перевороту, захоплення влади, введення воєнного чи стану облоги, конфіскації, націоналізації, реквізиції, з нищення або псування майна за розпорядженням уряду або будь-якої державної або місцевої влади, незалежно від того чи є воно законним чи ні; мародерства; протиправних дій третіх осіб або насильницьких дій будь-якого роду, завдані в умовах нестабільного правопорядку будь-якого акту тероризму (будь-яка діяльність, яка включає в себе акт насильства чи загрозу людському життю або майну, протиправна будь-якому правопорядку, спрямована на залякування або примус цивільного населення загалом; або використання будь-якого біологічного збудника, хімічного реактиву, ядерної зброї або пристрою, або вибухової речовини, або вогневої зброї, або будь-якого руйнівного пристрою, або будь-якого роду діяльність з метою піддати небезпеці, прямо чи опосередковано, безпеку або майно однієї чи більше осіб в цілому); або будь-яка дія або діяльність, яка була визначена будь-яким правовим актом країни або місцевості, де дана дія або діяльність мали місце, як акт тероризму.
Послуги, замовлені Замовником, Виконавець виконує у розумний строк, необхідний для виконання робіт
(враховуючи необхідність проведення тестувань, замовлення запчастин тощо) та зазначається у Заявці. Замовник зобов’язаний прибути в узгоджений у Заявці строк, або в інший обумовлений із Виконавцем строк, для прийняття виконаних послуг та/або замовлених запасних частин/матеріалів, здійснити остаточний розрахунок та забрати Автомобіль. 
Якщо визначити строки надання послуг та/або поставки запасних частин, попередньо неможливо, з огляду на складність робіт та/або умов поставки запасних частин (матеріалів), Виконавець додатково інформує про строки виконання робіт та/або умови поставки запасних частин (матеріалів), які узгоджує із Замовником. 
Після надходження всіх необхідних запасних частин, Виконавець повідомляє Замовника про необхідність надати автомобіль на обслуговування та/або отримати замовлені запчастини. Замовних зобов’язаний на протязі 3 (трьох) робочих днів надати авто на підприємство для обслуговування та/або отримати замовлені запчастини, або погодити із Виконавцем інший строк, який не може перевищувати 30 (тридцять) календарних днів. В разі ненадання автомобіля для обслуговування та/або неприйняття замовлених запасних частин, у строк понад 30 (тридцять)
календарних днів, Виконавець має право вимагати у Замовника відшкодування вартості за зберігання запчастин у розмірі у розмірі та порядку затвердженому Наказом по підприємству «Про встановлення розмір відшкодування вартості зберігання транспортних засобів їх складових частин (систем)».
В разі ненадання автомобіля для обслуговування та/або неприйняття замовлених запасних частин, у строк понад 60 (шістдесят) календарних днів, Виконавець має право продати замовлені запасні частини/матеріали, що не були отримані Замовником.
Вартість послуг технічного обслуговування, ремонту автомобіля та продажу запасних частин – в разі коли Клієнт вчасно, але в будь якому разі не пізніше 30 днів, з моменту повідомлення Замовника про надходження всіх необхідних запасних частин/матеріалів, не надає на обслуговування Автомобіль для проведення погоджених у Заявці робіт та/або не приймає замовлені запчастини, переглядається, згідно із змінами прайсової вартості запасних частин, зміни вартісні норма 1-ї норми-години на роботи Виконавця.
Після закінчення виконання робіт, Виконавець оформляє Наряд-Заказ (Акт виконаних робіт) це узгоджений Сторонами кінцевий опис послуг та їх вартість, що було виконано Виконавцем. Підписанням Наряд-Заказу Замовник підтверджує, що Роботи виконані Виконавцем належним чином і претензій з цього приводу у Замовника немає. Після повного розрахунку Виконавець передає Замовнику Автомобіль та замінені деталі (крім замінених по гарантії).

3. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ.
ДП здійснює гарантійний ремонт автомобіля марок «Audi», «Seat» та «Cupra», згідно з зобов'язаннями заводувиробника автомобіля. При здійсненні гарантійного ремонту автомобіля «Audi», «Seat» та «Cupra», відновленню або заміні підлягають тільки ті деталі автомобіля (вузли, агрегати і т.п.), у яких був виявлений заводський дефект. При недотриманні Клієнтом термінів проходження технічного обслуговування автомобіля, передбаченого Виробником, його право на пред'явлення вимог про виконання гарантійних зобов'язань може бути обмежене, або ж анульовано.

Випадки, які не відносяться до гарантійних:

  • Замовник відразу після виявлення недоліку не звернувся до ДП або продовжував експлуатацію автомобіля, що призвело до погіршення його технічного стану або погіршення стану недоліку.
  • Клієнт не надав негайно ДП можливість усунути виявлений недолік.
  • Роботи з планового технічного обслуговування автомобіля, або будь-які ремонтні, діагностичні, регулювальні, лакофарбові та інші роботи, в тому числі не в порядку Гарантійного ремонту, виконувались не ДП, або з матеріалів, наданих Замовником.
  • Було проведено модернізації автомобіля, в тому числі внесення змін в програмне забезпечення блоків керування агрегатами автомобіля (чіп-тюнінгу, тюнінгу двигуна тощо), що суперечить рекомендаціям
    виробника/заводу; встановлення додаткового обладнання, внесення в конструкцію автомобіля, або в його електричну, паливну або в іншу систему та/або обладнання змін, модифікацій, модернізації будь-яких вузлів і агрегатів, переробка, або доповнення, які не були передбачені або дозволені Виробником, або виконані без дотримання технічних вимог (наприклад: тюнінг, встановлення сигналізації, механічних замків типа MulT-Lock, акустичних систем та іншого додаткового обладнання); будь-який вплив на кузов, а саме механічний, хімічний, термічний, нанесення будь-якого виду захисних, тонувальних, декоративних плівок на кузовні деталі автомобіля виконані не Дилерським підприємством.
  • Не виконані вимог з експлуатації, Планового технічного обслуговування автомобіля.  Автомобіль було використано з метою участі в перегонах або інших змаганнях, пов’язаних з його використанням в екстремальних умовах, а також в разі агресивної/спортивної експлуатації автомобіля, що призводить до підвищеного зносу деталей автомобіля, перегріву гальмівної системи, передчасному виходу з ладу деталей двигуна (як внутрішнього згорання так і електродвигунів), деталей коробки перемикання передач та інших деталей автомобіля.
  • Недоліки, які виникли в наслідок зовнішнього впливу або недостатнього догляду. (наприклад затоплення);
  • В випадках невиконання інших умов використання автомобіля, передбачених Виробником в експлуатаційній документації.
    Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
  • Недоліки, які виникли в наслідок природного зносу гальмівних колодок, гальмівних дисків та барабанів,
    комплектів дисків зчеплення, привідних ременів, склоочищувачів, передчасний знос ШИН і інших деталей
    ходової частини, викликаний в результаті невідповідності кутів встановлення коліс (розвалу/сходження).
  • Недоліки свічок запалювання, електричних лампочок, запобіжників, а також Недоліки скла, які виникли після трьох місяців з дня передачі Товару Покупцю.
  • Недоліки деталей та витратних матеріалів, які використовуються при виконанні Планового технічного обслуговування (всі фільтри, мастила, технічні рідини, хладагент кондиціонера та інші).
  • Недоліки (включаючи механічні пошкодження), які виникли внаслідок механічного впливу дорожньотранспортної пригоди, впливу навколишнього середовища або використання палива, яке не відповідає вимогам Виробника та держстандартам України.
  • Недоліки полікарбонатного скла фар, які виникли в наслідок хімічного впливу рідин, використання яких не
    дозволене або заборонене для полікарбонатних матеріалів.
  • Недоліки DPF-фільтрів.орядку Гарантійного ремонту не виконується наступне:
  • Усі роботи при виконанні Планового технічного обслуговування.
  • Роботи з виконання регулювальних робіт на капоті, дверях, кришках багажного відсіку, фарах (кут світлового променя), на вузлах підвіски автомобіля (кути встановлення коліс) та інші регулювальні роботи, необхідність яких виникла в наслідок природного зносу.
  • Діагностичні роботи, виконання яких не пов’язано з усуненням виявленого Недоліку.
  • Роботи, пов’язані з очищенням паливної системи, шиномонтажні роботи та роботи з балансування коліс,
    обслуговування акумуляторних батарей.

Гарантійні зобов’язання на автомобіль припиняються та гарантійні зобов’язання не поширюються на Недоліки або Істотні недоліки в інших випадках, які передбачені законодавством України, діючим на день звернення Клієнта.
Строк виконання Гарантійного ремонту становить 30 (тридцять) робочих днів з моменту фактичного надання Автомобіля на СТО ДП, при наявності відповідних запасних частин на складі ДП та оформлення відповідної документації. При відсутності запасних частин, перебіг строку гарантійного ремонту починається з моменту отримання ДП відповідних запчастин на склад та фактичного надання автомобіля на СТО ДП. Гарантійний строк на деталі, які були встановлені при виконанні Гарантійного ремонту Товару, починається з дня встановлення їх на Товар і закінчується разом з закінченням Гарантійного строку на автомобіль.
Несправні Деталі, які були вилучені при виконанні Гарантійного ремонту є власністю Виробника і Замовнику не повертаються.
У разі, якщо після передачі автомобіля на гарантійний ремонт, автомобіль з будь –яких причин повертався Замовнику, час перебування автомобіля у Замовника не включається у строк виконання гарантійного ремонту. До строку виконання гарантійного ремонту також не входить строк, коли автомобіль знаходиться у ДП після того, як Клієнт був повідомлений про виконання робіт та готовність автомобіля до передачі Замовнику.
За кожен день затримки усунення недоліків Виконавець сплачує Замовнику неустойку у розмірі 100 грн. в т.ч. ПДВ.


4. ПІСЛЯГАРАНТІЙНА ПІДТРИМКА АВТОМОБІЛІВ «AUDI», «SEAT» ТА «CUPRA».
Післягарантійна підтримка є основним інструментом для уникнення або зменшення невдоволення клієнтів поза межами гарантійного періоду. Післягарантійна підтримка це добровільна послуга для клієнтів від Сервісного центру, без прийняття юридичного зобов'язання це робити. Можливість надання післягарантійної підтримки приймається Сервісним центром на власний розсуд з подальшим погодженням із Виробником.
Необхідною умовою для післягарантійної підтримки є дефект у розумінні гарантії (дефект виробничого походження); термін дійсної гарантії на автомобіль закінчився.
Сервісне підприємство має право використовувати післягарантійну підтримку лише коли автомобіль є
власністю клієнта (фізична чи юридична особа); тобто на момент ремонту автомобіль не може знаходитись у стані перепро-дажу; на автомобіль має бути дійсні реєстраційні документи (не зняті з державного обліку).
Не існує законної вимоги отримати післягарантійну підтримку.


5. РОБОТИ, ЩО Є НЕОБХІДНИМИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ.
Виконавець залишає за собою право виконувати роботи, які не були узгоджені з Замовником, але необхідні з міркувань безпеки або забезпечення високої якості ремонту, без додаткового узгодження з Замовником, якщо вартість додаткових робіт не перевищує 15% від суми загальної вартості узгоджених робіт. Представник Виконавця зобов’язаний повідомити Замовника про необхідність виконання таких робіт і проінформувати про нову вартість ремонту. У разі відсутності дозволу Замовника на виконання додаткових робіт, ДП знімає з себе відповідальність за безпеку використання даного транспортного засобу, про що робиться відповідний запис у заявці або акті виконаних робіт. 
У випадку необхідності розборки ДВС, якщо це не було погоджено Сторонами у Заявці, Виконавець виконує дані роботи після та отримання дозволу Замовника.


6. ПОВІДОМЛЕННЯ ЗАМОВНИКА
Замовник вважається належним чином повідомлений у разі повідомлення його одним з наступних способів: по телефону вказаному у Заявці, поштою, sms-повідомленням, шляхом відправлення повідомлення на один із меседжерів Viber, WhatsApp, Telegram, е-mail, тощо.
При періодичному характері заявленої несправності, початком по її усуненню вважається день виявлення
останньої на ДП.


7. ПРОВЕДЕННЯ ВИПРОБУВАЛЬНОЇ ПОЇЗДКИ.
Замовник погоджується, що в разі необхідності співробітник Виконавця має право проводити
випробувальні поїздки на автомобілі Замовника без обмеження в часі та відстані (поїздки проводяться
виключно для встановлення/діагностування/випробовування технічного стану автомобіля Замовника).


8. ПРАВО ПРИТРИМАННЯ.
Клієнт отримує відремонтований автомобіль тільки після повної оплати за виконані роботи та
встановлені запасні частини. Виконавець має право притримати ТЗ Замовника на своїй території у разі
наявності заборгованості у Замовника перед Виконавцем по сплаті за попередньо виконані та своєчасно
несплачені роботи, використані запасні частини і матеріали, до отримання від Замовника суми заборгованості. При цьому Замовник повинен компенсувати Виконавцю вартість зберігання автомобіля у розмірі та порядку згідно затвердженого по підприємству Наказу «Про встановлення розмір відшкодування вартості зберігання транспортних засобів їх складових частин (систем)» за кожний день зберігання автомобіля на території Виконавця.


9. ВІДШКОДУВАННЯ ЗАМОВНИКОМ ВАРТОСТІ ЗБЕРІГАННЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ,
ЇХ СКЛАДОВИХ ЧАСТИН (СИСТЕМ) НА ТЕРИТОРІЇ ДП.
Розмір відшкодування вартості зберігання транспортних засобів їх складових частин (систем)
затверджується Наказом по підприємству.
У разі неотримання Замовником без поважних причин КТЗ, їх складових частин (систем) у визначений в
заявці строк, встановити наступний розмір відшкодування вартості зберігання:

  • За зберігання Автомобіля (КТЗ) – 300, 00 грн в т.ч. ПДВ за добу;
  • За зберігання складових частин (систем) КТЗ вагою:
    - до 2 кг - 5 грн/день
    - до 10 кг - 10 грн/день
    - до 30 кг - 15 грн/день
    - до 100 кг та за кожні 100 кг 20 грн/день.

Клієнт відшкодовує вартість зберігання у таких випадках:

  • нез'явлення Клієнта за відремонтованим автомобілем протягом однієї доби для Клієнтів, які знаходяться
    в місті Одеса, та трьох діб - для Клієнтів, які знаходяться за межами міста Одеси;
  • якщо автомобіль знаходиться на території ДП в очікуванні запасних частин, що постачаються Клієнтом
    самостійно;
  • якщо автомобіль знаходиться на території ДП в очікуванні оплати Клієнтом за виконані роботи та запасні частини більше трьох діб.


10. ДЕТАЛІ, ЩО БУЛИ ЗАМІНЕНІ.
При виконанні робіт, Виконавець встановлює виключно оригінальні запасні частини (матеріали) та запасні частини (матеріали), схвалені заводом-виробником чи його уповноваженими підприємствами.
Несправні/замінені запасні частини в рамках виконання поточного ремонту, ТО повертаються замовнику у разі попереднього запиту власником автомобіля на їх повернення. У разі відсутності запиту від власника авто до виконання ремонту, на повернення, демонтовані/замінені запасні частини підлягають утилізації та не зберігаються на території ДП.


11. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ.
Оплата за надані послуги та запасні частини (матеріали) здійснюється шляхом оплати рахунку, термін
чинності якого складає 3 банківських дні, що надається Виконавцем Замовнику на підставі Заявки. Оплата здійснюється через відділення банку, яке знаходиться на території Виконавця або перерахування з банківського рахунку Замовника. Платежі, здійснені Замовником не на підставі рахунку-фактури Виконавця, або за простроченим рахунком, а також платежі, здійснені третьою особою (не зазначеною у наряд-замовленні як Платник), а не Замовником не вважаються належним виконанням Замовником своїх зобов'язань по оплаті послуг, запчастин, матеріалів, використаних запасних частин та матеріалів Виконавця. При замовленні запасних частин (аксесуарів, матеріалів) Клієнт зобов'язується внести попередню оплату в розмірі 100% від вартості деталей, що замовляються. Клієнт зобов'язується здійснити остаточну оплату за виконані роботи, встановлені запасні частини і використані витратні матеріали не пізніше З (трьох) днів з моменту повідомлення співробітником ДП про завершення ремонту (обслуговування). Передача Клієнту автомобіля здійснюється лише після зарахування оплати на рахунок ДП в повному обсязі. При простроченні остаточної оплати Замовником, починаючи з наступного дня Замовник зобов’язаний сплатити Виконавцеві вартість зберігання автомобіля згідно п.8 даних Правил. У випадку спрацювання додаткової (не штатної) сигналізації, час простою сплачує Клієнт.


12. ВІДМОВА ВІД ЗАПЧАСТИН, ЩО БУЛИ ЗАМОВЛЕНІ У ДП.
У випадку відмови від замовлених запасних частин Клієнту повертається 80 (вісімдесят) % від суми
попередньої оплати за вказані запасні частини. Попередня оплата не повертається Клієнту у наступному
випадку:

  • при замовленні будь-яких деталей, котрі виготовляються (програмуються) виключно під індивідуально
    визначений номер кузова.
  • при замовленні «інтелігентних» запасних частин, тобто запасних частин, які виготовляються індивідуально
    під автомобіль Клієнта згідно з WIN номером автомобіля.


13. ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ТА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ НА ТЕРИТОРІЇ ВИКОНАВЦЯ.
Забороняється: 

  • Палити на території Виконавця у невідведених для цього місцях. Знаходитись на території
    підприємства у нетверезому стані, стані алкогольного сп'яніння, або вживати спиртні напої чи наркотичні
    засоби.
  • Заїзд у виробничу зону Виконавця. Знаходитись під ДТЗ, який обслуговується на підйомнику (без
    супроводу повноваженої особи Виконавця).
  • Самостійно, без супроводу представника Виконавця, здійснювати користування зарядною станцією.


14. РОЗВ'ЯЗАННЯ СУПЕРЕЧОК І РОЗБІЖНОСТЕЙ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО
ДІЮЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ.
Роботи згідно із даним Нарядом-замовленням виконуються ДЦ із дотриманням технології заводувиробника та максимально високої якості виконання. Суперечки щодо якості виконаних робіт вирішуються Клієнтом та ДЦ шляхом переговорів. Претензії щодо якості виконаних робіт, що не були вирішені шляхом переговорів між Клієнтом та ДЦ, регулюються у відповідності до чинного законодавства України. Ці умови є невід’ємною частиною замовлення. 


15. ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ КИТАЙСЬКОГО, КОРЕЙСЬКОГО, АМЕРИКАНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА
У зв’язку із тим, що автомобілі китайського, корейського, американського виробництва мають значні
відмінності у сервісному обслуговуванні порівняно із автомобілями європейського ринку, а саме: різні
стандарти, методи та принципи обслуговування, технологічні карти; різні види електромобільних роз'ємів,
різне програмне забезпечення, різні режими роботи зарядних станцій, які адаптовані до роботи кожної з них, різні регламентні роботи, а наше обладнання та робота станції технічного обслуговування загалом,
налаштована виключно під автомобілі Європейського ринку збуту, в першу чергу бренду Ауді, з метою
запобігання пошкодження автомобілів, а саме виходу з ладу електронних компонентів, блоків керування та програмного забезпечення, а можливо і блокування автомобіля:

  • Забороняється технічне (сервісне) обслуговування електромобілів китайського та корейського
    виробництва.
  • Виконавець залишає за собою право на відмову клієнтові (Замовникові) від обслуговування
    автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння китайського виробництва. В разі прийняття в роботу
    автомобіля із двигуном внутрішнього згоряння китайського виробництва, клієнт (Замовник), всі негативні ризики, які можуть настати в результаті втручання співробітників сервісу в автомобіль, від невірного виконання регламентних робіт/блокування автомобіля Замовник бере на себе.
  • Замовник сервісного чи технічного обслуговування, включаючи гарантійний ремонт та
    післягарантійну підтримку автомобілів, що призначені для іноземних ринків, в тому числі вироблених у
    Китаї/США, приймає на себе всі ризики, що пов’язані із можливістю блокування системи ТЗ, програмного
    забезпечення, електронних блоків керування, блоків доступу та старту авто, зміни в роботі систем
    програмного забезпечення, зміни налаштування мов меню, навігаційних карт, налаштування радіохвиль радіо
    та роботи в цілому мультимедіа авто, а також зобов’язується не пред'являти жодних претензій до ТОВ"3С
    ГРУПП".

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.